ДЕТАЛЬНО ПРО СПЕЦІАЛЬНІСТЬ

Освітня програма
Маркетинг

Спеціальність
«Маркетинг»

Маркетолог – це той, хто допомагає зорієнтувати діяльність підприємства на потреби клієнтів.

Що таке Маркетинг

Основними завданнями маркетолога на ринку товарів та послуг є: аналіз маркетингового середовища, збір і обробка інформації про ринок; вивчення споживачів та оцінка конкурентів; управління маркетингом; розробка маркетингових планів, стратегії і тактики поведінки підприємства; формування товарної та цінової  політики підприємства; розробка комунікаційних заходів, формування позитивного іміджу підприємства; встановлення та підтримання контактів з клієнтами підприємства; розробка рекомендацій щодо вдосконалення управління підприємством.

Попит на таких фахівців, за даними більшості провідних кадрових агенцій на вітчизняному та закордонному ринках праці, стійко утримує перевагу. Це зумовлено тим, що в умовах гострої конкуренції на всіх сегментах ринку саме фахівці з маркетингу знають, як дослідити ринок, яка продукція матиме попит і чому, як обрати оптимальні шляхи з просування продукції, як ефективно організувати рекламну кампанію, створити бренд і ним управляти.

Які пакети прикладних програм використовуються під час навчання:

  • MS Office (Word, Excel, Access, Power Point)
  • сучасні версії професійного програмного забезпечення, 1С Підприємство, ПАРУС- Підприємство, БЕСТ-Маркетинг
  • системи комп’ютерного тестування, навчальніатеріали, створені на платформі Moodle

Основні дисципліни фахової підготовки:

  • маркетинг
  • маркетингові дослідження
  • маркетингове ціноутворення
  • управління продажами
  • маркетинг послуг
  • маркетинг промислового підприємства
  • маркетингова товарна політика
  • маркетингові комунікації
  • поведінка споживачів
  • паблік рилейшнз у бізнесі
  • маркетинговий аналіз
  • маркетинговий аудит
  • рекламний бізнес

Це важливо!

Предмети ЗНО для вступу:

  • Українська мова та література (коеф. 0.2)
  • Історія України (коеф. 0.4)
  • Математика або Географія (коеф. 0.3)

Можливий вступ на рівень:

  • бакалавра
  • магістра

Вартість навчання:

  • Денна форма:
    • бакалавр - 8700 грн./рік
    • магістр - 10450 грн./рік
  • Заочна (дистанційна) форма:
    • бакалавр - 5170 грн./рік
    • магістр - 7370 грн./рік

Випускники можуть обіймати посади:

  • маркетолога
  • маркетолога-аналітика
  • бренд-менеджера
  • менеджера зі збуту
  • менеджера з реклами
  • PR- менеджера
  • директора з маркетингу
  • працівника рекламної агенції
  • спеціаліста відділу маркетингу підприємства
  • спеціаліста з маркетингових досліджень
  • спеціаліста з логістики і товарно-цінової політики
  • спеціаліста з аналізу та планування маркетингової діяльності
  • менеджера з дослідження ринку та вивчення суспільної думки
  • арт-директора
  • копірайтера
  • адміністратора інтернет-сайту

Додаткова інформація для завантаження:

Наші контакти:

Наша адреса: вул. Коваля, 3, м. Полтава, 36014

Кафедра маркетингу: каб. № 439, 440, 404.

Тел.: (0532) 50-91-73

Е-mail: market@uccu.org.ua

Завідувач кафедри: д.е.н., професор Карпенко Наталія Володимирівна.

Сайт кафедри: www.marketing.puet.edu.ua

Заповни анкету –
отримай знижку на навчання!

Для консультації зв`яжись з нами будь-яким зручним способом.

 
(0532) 50-25-62

primcom@uccu.org.ua

Ваші дані у безпеці